måndag 16 februari 2009

INFLUENSAN har tillfälligt tagit mitt liv : (

Ja så är det, idag har jag varit hos läkare och fått veta att jag har fått Influensan som jag typ fattat själv utan att betala 150 kr, men ja jag behövde ju bli sjukskriven eftersom jag har 38 graders feber ännu, men ja det är iaf inte 39-40 grader längre, det är ju bra! Kina får nöja sej med små promenader med Matte, några längre med sin Husse. Zorro hänger med för det mesta förstås.















Men självklart sköter hon ju sitt arbete i lagården varje dag, dom små lammen behöver ju kel och gos av en svart labrador! Först var de lite rädda för Kina men nu förtiden så hoppar lammen upp på foderbordet för att hälsa på henne.

Jag hoppas jag är frisk till helgen men det ska jag nog vara. Då får vi ta tag i lite aktiviteter igen!

Ni som har sportlov ha en skön vecka!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Rackarns vilken envis influensa som tagit ditt liv!! Hoppas att du kryar på dig och är på G snart igen!!! Kramisar

Anonym sa...

Camilllllaaaaaaaaaa Jag bara måste få känna på en sån där liten ullig krabat!!!!!
Just den där skulle passa i min soffa :D
Krya på dig massor nu!
Kramisar

Anonym sa...

Men stackare! Tycker så synd om dig!!!
Krya på dig ordentligt nu!
Kram!

Anonym sa...

Klart att du ska gnälla! Influensa är inte kul!!!! Är man sjuk har man rätt att vara manligt ynklig!
(och allt är ju relativt....)
Tack för din omtanke - och krya på dig - IGEN!
Kram!

Anonym sa...

Håller med de andra - krya på dig fort nu!! Och lammet är gör-gulligt, är det det lilla som jag och hundarna hälsade på som nyfött?? Kramar!!

Anonym sa...

Ååååååh så gulligt lamm!!!! :D
Skulle passa i min säng, bättre än i Angelicas soffa, hon har ju redan två hundar, unge, karl & "as" i sin! ;-)