torsdag 29 januari 2009

Matte i sytagen

Jag kan ibland reta mej på vissa saker, tex att det är ganska dyrt med Dummie, som är busenkelt att sy!!
Var tvungen att testa och här kommer resultatet......


Just nu har jag bara testat att förnya en av mina gamla Dummie eftersom jag var nyfiken att se vad som fanns i dem, det var småsten med liggunderlag runt och silvertejp : ) Sen har jag sytt en som innehåller sand. Nu skulle jag vilja sy med plastgranulat, är det någon som har att sälja eller vet var man får tag idet??? Tyg finns ju hur mycket som helst, nu blev det detta eftersom jag fick det superbilligt. Vilka färger, material ska jag sy av?????

Tacksam för svar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

snygg!!

Anonym sa...

Jag har granulat för ca 3 dummies iaf!! Har en bautadummie som gått sönder nämligen. Tror jag sagt det. Du ska få nästa gång vi ses eller om du hämtar på väg till/från jobbet, jag har bara glömt bort det.

Dummien var superfin!! Kram!

Anonym sa...

Vilken fin!! Duktiga matte!!! ha en härlig helg!! Kram

Anonym sa...

Jättefin!!!
Jag har inte ens en symaskin ;o)
Ha en bra helg
Kram

Anonym sa...

Nu har jag packat ner lite grejer som väntar på dig här i hallen! KRAM :-)